Lacak Kiriman Barang

BERITA TERKINI

Tuesday 4 August 2009

curhatku pada SANG PENGUASA JAGAT RAYA

Ya allah sat ini aku tidak butuh apa-apa.
Bukan wanita ataupun harta.
Bukan surga atau neraka.
Yang kubutuhkan hanyalah seseorang pembimbing dimana agar hamba bisa lebih mendekatkan diri kepada ENGKAU.
Aku rindu akan kenikmatan bermunjat dan bercengkrama secara kyusuk denngan ENGKAU YA ALLAH.

YA ALLAH tunujikalah aku ini sebuah jalan untuk mendekatkan diri kepada engkau,
Permudahkan aku dalam mempelajari semua kalam-MU.
bukakan pintu hatiku untuk menerima NUR-MU yang begitu aku damba,
Jadikanlah aku sebagai pemilik hati yang sabar,
jadikanlah aku seseorang yang berguna bagi umat,bukan orang yang membuat kerusakan bagi umat.
Juhkanlah hati ini dari penyakit hati.
Jauhkanlah aku dari rasa membanggakan diri sendiri ini.
Ya Allah aku curahkan semua untuk berjalan dan berjihad dijaln-MU.
Tabahkan dan kuatkan iman ini untuk menghadapi semua ujian kehidupan yang Engkau beri padaku.
YA ALLAH TIADA DAYA UPAYA SELAIN ENGKAU,,,,,,,
Ya ALLAH jika engkau panggil aku,aku ungin dalam keaadaan chusnul khotimah.






1 comments:

amien
ya rabbal'alamin...
;) :)

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More